عربی لهجه عراقی

عربی لهجه عراقی
از مطالب این سایت ها و وبلاگ ها استفاده کرده ایم. از زحماتشان ممنونیم

مکالمه عراقی در بیمارستان

🔵سلام علیکم دکتر

🔴السلام علیکم دکتور

🔵علیکم السلام 

🔴علیکم السلام

🔵 بفرمایین مشکلتون چیه

🔴تفضلو شنو مشکلتکم

🔵 آقای دکتر پای خانوم من پیچ خورده و نمیتونه حرکت کنه 

🔴 دکتور  التوت رجل زوجتی و متگدر تتحرک

🔵 بزار معاینه اش کنم ان شاء الله چیزی نیست

🔴خلی اشوفها ان شاء الله ماکو شی

🔵 نیاز داره از پاهاش عکس بگیریم تا مطمئن بشیم نشکسته

🔴 های تحتاج ناخذله اشعه حتى نتاکد خاف بیه کسر

🔵 برات یه نامه واسه ی عکس پاهاش مینویسم

🔴 راح اکتبلک ورقه او (تحویل) لابو الاشعه

🔴 ممنونم ازت دکتر

🔵 ممنون منک دکتور 

🔴د:  الحمدلله  عکس نشون میده که چیزیش نیست ولی به استراحت نیاز داره  من براش پماد و قرصهای مسکن مینویسم فقط امروز لازمه که استراحت کنه و باهاش راه نره 

🔵 الحمد لله الاشعه ما بیه شی بس تحتاج راحه وراح انطیک مرهم وحبوب مسکن الالم بس لازم الیوم تستراح ما تمشی علیه

🔴ز: خیلی ممنون دکتر خدا خیرتون بده

🔵اشکرک دکتور الله ینطیک ان شاء الله 

🔴د: خواهش میکنم وظیفمه التماس دعا دارم.

🔵عفوا هذا واجبی اسئلکم الدعا

صوت مکالمه1

صوت مکالمه2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">