عربی لهجه عراقی

عربی لهجه عراقی
از مطالب این سایت ها و وبلاگ ها استفاده کرده ایم. از زحماتشان ممنونیم

ترانه شگد حلو از اصیل همیم

انت الیحبک کل وکت

یتمنه بس ایکابلک

وأنی وصلت المرحلة

ابعز نومی وأنا أشتاگلک

چقدر عشقت خوب و شیرینه ... هرلحظه و هرلحظه عاشقانه ها با تو دارم

من به مرحله ای رسیدم که

در اوج خواب و خستگی ، بازم خیلی دلتنگت میشم

یمه یمه شگد حلو

آخر الحب وأولو

والله لو بیدی ابصراحة

أنا أخطفه من هلو

ای مادر وای، چقدر قشنگه

آخرین و اولین عشقمه

به صراحت میگم که

ای کاش بدزدمش از خانوادش

أنا عاشک

أنا هایم

أنا طایر الفوگ

من عاشقم

من دلباخته ام

من دارم پرواز می کنم بالا

أنا أحبک

أنا صایر

کلی أتنفسک شوگ

دوستت دارم

من شده ام...

تو را نفس میکشم از رو شوق

حرفیًا ابحبک صرت

أسعد شخص بالدنیا

شکرًا لأن جیت بوقت

أحتاج بی حنیه

رسما عاشقت شدم

خوشحال ترین منم تو دنیا

مرسی که به موقع رسیدی

وقتی اینجا عشقتو میخواستم

ومن تگلی انت هله

أنسى کونی وکل هله

وما یضل هم ابحیاتی

ویحله عمری بأکمله

هرموقع سلامم میکنی

خودم و کل دنیا رو فراموش میکنم

همه ی غمای زندگیم میرن

وکل دنیام زیبا میشه

انت عمری

وانت روحی

وانت راحت البال

مال أعوفک

لا بعیده

حبک بالگلب ظال

دنیای منی

روح و جان منی

آرام منی

سخته فراموشت کنم

غیرممکنه

عشقت همیشه درقلبم ماناست


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">