عربی لهجه عراقی

عربی لهجه عراقی
از مطالب این سایت ها و وبلاگ ها استفاده کرده ایم. از زحماتشان ممنونیم

حلو حلو انت شگد حلو

حلو حلو انت شکد حلو

خوشگل، خوشگل، تو چقدر خوشگلی


ماشایف کمر انی یطلع بالنهار

هیچ ماهی ندیدم که روز بیاد بیرون


وبیه مدری شصار

نمی دونم چی سرم اومد


وجهه مو طبیعی هذا خله قلبی بنار

قیافه اش معمولی نیست، دلم رو تو آتیش گذاشت


وما اکدر اعوفنه هوه بروحی صار

نمی تونم ترکش کنم، تو جونم لونه کرده


وحبه ساکن بقلبی وعقلی بحبه طار

عشقم تو دلم ساکن شده و عقلم از عشقش پرواز کرده


مثله ماشفت غالی دخت والله دخت

مثل اون عزیز ندیدم، به خدا گیج شدم


اول مره احب واحد واتخبل علیه

اولین بار عاشق یکی می شم و براش دیوونه می شم


وروحی تبقى بی

و روحم پیشش مونده


والله اعوف الدنیا کلها من الزم ادی

به خدا کل دنیا رو فراموش می کنم وقتی دستش رو می گیرم


دایخ بی صرت انی وما اکدر انام

درگیرش شدم و اصلا نمی تونم بخوابم


بالحب اصلی میه بالمیه واصلی بالغرام

تو عشق صد در صد اصیلم و اصالتم در عشق بازیه


وانی حبه صدکونی متت والله متت

باور کنید دوسش دارم و به خدا دارم می میرم


ماشایف کمر انی یطلع بالنهار

هیچ ماهی ندیدم که روز بیاد بیرون


وبیه مدری شصار

نمی دونم چی سرم اومد


وجهه مو طبیعی هذا خله قلبی بنار

قیافه اش معمولی نیست، دلم رو تو آتیش گذاشت


دانلود آهنگ حلو حلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">