عربی لهجه عراقی

عربی لهجه عراقی
از مطالب این سایت ها و وبلاگ ها استفاده کرده ایم. از زحماتشان ممنونیم

ترانه ای از اصیل همیم

لوفکرت ونسیتک

لو کلت ماحبیتک

المن احب های الناس

مابیه من حنیتک

اگر به یادت بود و یا فراموشت کردم

اگر بهت گفتم دوستت ندارم

چجوری این مردم رو دوست داشته باشم

در حالیکه مهربونی شون به اندازه ی تو نیست

تخیل حیاتی بدونک

اکره الکلی شلونک

سر الحیاة مو بالمای

لا سر حیاتی عیونک

به زندگی من بدون خودت فکر کردی؟

از هر کی بهم میگه چطوری بدم میاد

راز زندگی آب نیست

نه راز زندگی چشمان توست

اویلی بشر ملیان حب واحساس

من فدوه الضحکتک

اویلی واحد بس اشوف الناس

کلهم بیک انت

آه تو پر از احساس و عشق هستی

فدای خنده ات شوم

آه من همه را یک نفر میبینم

همه شون تو هستی

مالتی انت وبس الیه احساسک

وانسى کلشی وبیه دوخ راسک

تو برای من هستی و عشقت برای من هست

همه چیز را از خاطر ببر و فقط به من فکر کن

لوفکرت ونسیتک

لو کلت ماحبیتک

المن احب های الناس

مابیه من حنیتک

اگر به یادت بود و یا فراموشت کردم

اگر بهت گفتم دوستت ندارم

چجوری این مردم رو دوست داشته باشم

در حالیکه مهربونی شون به اندازه ی تو نیست

شایف بشر مایکدر

بدونک یعیش تصور

کل لحظه لک انی اشتاک

کل یوم احبک اکثر

دیدی هیچکس نمی تونه

بدون تو زندگی کنه

هر لحظه دلتنگ تو هستم

هر روز عشقم به تو بیشتر میشه

حبک کبر فد مره

انطیک عنه فکره

حبک اوقع للموت

واقسم الک بالعشره

عشقت ناگهانی در دلم بزرگ شد

هیچ ایده ای راجبش ندارم

عشقت به مرگم ختم می شود

ولی قسم میخورم واسه ی چشماته

حبیبی عمری ویاک

انا بلیاک ضایع مدری وین

حبیبی یمی تصیر

احس الخیر کله کبال عینی

عزیزم زندگی ام با توست

من از دست رفته ام و نمی دانم کجا هستم

عزیزم وقتی کنارمی

حس می کنم همه ی خوبی ها مقابل چشمانم رخ می دهند

ویاک انی زینه کلش حالتی

یبن روحی والمدلل مالتی

با تو در همه حال خوب هستم

 

لوفکرت ونسیتک

لو کلت ماحبیتک

المن احب های الناس

مابیه من حنیتک

اگر به یادت بود و یا فراموشت کردم

اگر بهت گفتم دوستت ندارم

چجوری این مردم رو دوست داشته باشم

در حالیکه مهربونی شون به اندازه ی تو نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">