عربی لهجه عراقی

عربی لهجه عراقی
از مطالب این سایت ها و وبلاگ ها استفاده کرده ایم. از زحماتشان ممنونیم

والله مشتاق ارید اشوفک یا حبیبی یا حسین

 
 
 
والله مشتاق ارید اشوفک یا حبیبی یا حسین
بخدا مشتاق دیدنت هستم ای حبیبم یا حسین
 
اوصل لگبرک و اطوفک یا حبیبی یاحسین
میخوام به ضریحت برسم و دورش طواف بکنم ای حبیبم یا حسین (۲)
 
لیش ..لیش.. انی ماعندی بخت مثل الی یزورون
آخه من چرا لیاقت زیارتتو ندارم مثل بقیه زوار ..
 
خاف مو حاسبنی من الی یخدمون یا حبیبی یاحسین
نکنه منو جزو خادمانت حساب نکردی ای حبیبم یاحسین
 
جمر گلبی یشب لمن یمر طاریک
داغ دلم دوباره تازه میشه تا ذکر مصیبت بیادم میاد
 
اصیحن یاحسین وعینی تبچی علیک
فریاد حسین حسین میزنم با چشمی گریان
 
صرت ذکرة بحیاتی و لحظة ماناسیک
حادثه ای غم اندوه در زندگی ام ثبت شدی وهیچ وقت فراموشت نکردم
 
اعرفک قصیدة و دوم اردد بیک
تو را همچون شعری میشناسم و در هر لحظه زمزمه میکنم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">